?

Log in

Sun, Dec. 10th, 2006, 02:39 pm
_poison__girl: Im The mod of this hot new community

Tired of getting banned for speaking your mind to shitty applicants? Are you hot?

JOIN ohxxsoxxloaded. The bitchier you are, the better. We're hot and know it. AUTO-ACCEPTING FIRST 20 APPLICANTS.



PLEASE NOTE:


im currently looking for graphic makers. if youre a graphic maker whos down to make shit every now and then, ill make you a mod =]

Thu, Aug. 18th, 2005, 12:33 am
verysourcherry: ..........?

Where in holy hell is everyone, lol?
This is the odd "I LOVE THE DADDIES" post to break the fucking dead air.
So...there we go. Come on, yall, rise and shine. The sky is blue, the grass is green, wake up and join the US Marines!

Tue, Apr. 12th, 2005, 10:53 pm
verysourcherry: 'allo, 'allo.

Evening all. Yay! A new Daddies community! I'm Cherry Delight, all, and happy to be here. My Daddies background has gone waaay back, and I still love 'em today, even incarnated as the mad mucks in White Hot Oddesey. I first got hooked at age 9 back when Zoot Suit Riot hit it big...and have been riding the snake ever since. Favourite album, Soul Caddy. Song? It's impossible, they're all great.
Anyway. Just thought I'd make my presence known. Yall come out and join, you hear?